torsdag 9 oktober 2008

Bitch!

Bloggjäveln blev låst av blogger som trodde det var en skräp-blogg. Tack som fan. Vilket förtroende för mig som person... När man tar sig tid, kraft, och anstränger sig till sitt yttersta för att skriva nåt som ens är läsbart.

Söndagen var en bakfylla. Resten av veckan har det ju varit jobb. Varit trött som fan. Även om jag äör väldigt trött, så känns ändå aldrig mina arbetsdagar som en börda, jag antar att det är bra. De går för fort dock, och jag skulle gärna vilja ha lite mer tid över till annat än just jobb. Träffa lite folk, make new friends. Jag har vänner, men ibland känns det som om min telefon är den tystaste av dem alla. Eller så är det så att jag har en annan typ av vänner, vänner som man inte behöver tala med varje dag, som man talar om vettiga saker med. Delar mer med, och inte bara smörjer varandras dynga i ansiktet var gång man talar. Det känns ju iof. rät bra.

Fredag i morgon. Blir en lugn helg, sexveckan nästa vecka. Då behöver man vila lite innan. (sexveckan innebär att jag går upp halv fem för att orka vara på jobbet sex, inget annat)

Träffade Caroline från Masterplan på jobbet idag. För att inte säga för mycket... Denna kvinna jag haft en fanclub för... vilken satkärring! Maken till otrevligt bemötande, och irrationellt riktad fustration över något jag säkert av henne skulle uppfattas för vanlig för att förstå, gjorde valet rätt enkelt... Fanclub? Vilken fanclub...? *stängd* Så. Vad härligt det är att sopa folk under mattan. Jag är för snäll för sånt. Oftast. Men människor med total avsaknad av ödmjukhet har en förmåga att få mig ordentligt... uppretad.

Nu ska det smörjas krås med messmör och macka (veckans nyupptäkt). Sedan blir det natten.

//Tjipp.

Inga kommentarer: