söndag 5 oktober 2008

Bakis.

Bakis.

Kände mig rätt slö igår kväll. Alex, Alexa, Robert och ...Typ Alex granne bjöd på förfest, Satt och drog några bärs lyssnade på musica och trivdes. Alexas bröst är alltid trevliga att klämma på, hon är en god människa. Just när det visat sig att Alex granne vare betydligt mer hetro än vad vi andra trott, var det dags att dra sig mot tuben. Väl nere vid perrongen lyckas jag pricka att trampa i en enorm hundskit, stor som island ungefär, med vita skinnpjucks. Hur fan jag kunde missa att den låg där kan inte ens förklaras med alkohol, då intaget av detta medel endast hade bestått av tre halvlitersmått så långt. Efter en del svärande, filmades en härlig beatbox in på mobilen påväg in till stan, anlände lagomt sent till Torget där vi skulle hämta upp ännu ett offer att dra till Lino, rätt trevlig Hiphop kille med ännu mer ölsinne som kommenterade mina nyinköpta minitavlor, olja målade på duk, med "snygga ölglasunderlägg.." senare under kvällen...

Varit rätt bakis idag, Tog en sväng till Ekerö och hjälpte med glada tillrop Tim som demonterade en gammal folkamotor. Energin tog slut, och det bev pizza cigg och tv resten av kvällen. I morgon blir det filmpremiär att gå på, lyckades muta till mig några biljetter mot några gamla fälgar och nåt mer, vad det nu var.. Tilltugg ska det bjudas på...

Tjipp.

Inga kommentarer: